Одна из основных задач учителей – помочь школьнику свободно говорить на иностранном языке

Сёння ва ўмовах пільнай увагі грамадскасці да выкладання замежнай мовы ў школе асноўная задача настаўніка – дапамагчы школьніку свабодна размаўляць на замежнай мове. Па меркаванні настаўнікаў нямецкай мовы з Князеўскай сярэдняй школы І.Ф.Кандак, М.Б.Кавалевіч, вырашаць гэтую няпростую задачу неабходна не толькі на ўроках і факультатыўных занятках, але і ў пазакласнай дзейнасці па прадмеце.

Так, у лістападзе бягучага года можна было пачуць нямецкую мову не толькі на ўроках, але і ў час перапынкаў у калідорах. Першы дзень Тыдня нямецкай мовы быў прысвечаны дэкламацыі твораў вядомых нямецкіх паэтаў. Выразна, эмацыянальна, безпамылкова чыталі вершы Максім Дзерачэнік, Карына Паранюк, Вераніка Каспярэц, Карына Сцепанчук.

У другі дзень выконваліся песні на нямецкай мове, гучала музыка нямецкіх і аўстрыйскіх кампазітараў розных гадоў. Асабліва прыемна, што вучні 5, 7, 10 класаў прэзентавалі ўвазе ўдзельнікаў Тыдня музычныя нумары ў выкананні вакальных груп.

Наступны этап запрасіў да ўдзелу ў спаборніцтвах знаўцаў нямецкай лінгвістыкі “Хто лепей ведае нямецкую мову”. На працягу дня ішла напружаная барацьба за перамогу. А дасталася яна тым, хто сур’ёзна займаецца прадметам.

Знайшоў сваіх удзельнікаў і ча-цвёрты дзень Тыдня. Аматарам танцаваць прыйшліся даспадобы нямецкія народныя танцы. Весела, задорна танцавалі вучні 3–5 класаў.

Затым у школе працаваў “відэасалон”, дзе дэманстраваліся казкі вядомых нямецкіх аўтараў.

На працягу Тыдня прадстаўляліся творчыя работы школьнікаў па рэкламе нямецкай мовы. Вучні
3 – 9 класаў малявалі, 9–11 – рыхтавалі прэзентацыі, а самая крэатыўная рэклама ў выглядзе відэароліка была прадстаўлена вучнямі 10 класа.

Па выніках Тыдня, зразумела, былі названы актыўныя яго ўдзельнікі і лепшыя знаўцы нямецкай мовы.

Дырэктар Князеўскай СШ Валянціна СЕМЯНЯКА

Фота з архіва школы

3 Thoughts to “Одна из основных задач учителей – помочь школьнику свободно говорить на иностранном языке”

  1. Екатерина

    Вспомнилось, как на втором курсе преподаватель по зарубежной литературе показал нам полнометражный кукольный мультфильм Гофманиада. Его сняли по мотивам сказок немецкого писателя Эрнста Теодора Гофмана. Это удивительно, но весь поток сидел в оцепенении, смакуя каждый кадр, каждую реплику…

  2. Павлова Наталья

    В год, когда я заканчивала школу, нам ввели дополнительный экзамен – английский язык. Наша учительница переживала, что мы завалим испытание. Поэтому все наши уроки проходили без единого русского слова. Бесконечные устные темы, импровизированные диалоги, аудирование… Она все-таки добилась от каждого из нас свободной разговорной речи! Даже от нерадивых двоечников!За что ей, конечно, большая благодарность!

  3. Михаил

    Я вот не понимаю одного, зачем изучать немецкий язык, чтобы потом в универе переучиваться на английский…

Добавить комментарий

Этот сайт использует Akismet для борьбы со спамом. Узнайте как обрабатываются ваши данные комментариев.